Familiedag – beter laat dan nooit!

Beste handbalvrienden & liefhebbers,

Na een jaar afwezig te zijn geweest, is hij dit jaar in alle enthousiasme weer terug van weggeweest, de

AHC FAMILIEDAG OP 7 JUNI 2009 !!!!

(met BBQ)

(Voor die mensen onder ons welke de afgelopen 2 jaar zijn komen handballen bij AHC een kleine update, voor de rest een reminder)

Het is een goede traditie om het seizoen op gepaste en vooral gezellige wijze met elkaar af te sluiten. Iedereen die veel energie heeft gestoken in alle wedstrijden van afgelopen jaar, die het thuisfront wederom halve zondagen heeft moeten missen of die alle ellendige verhalen over net verloren wedstrijden, slecht fluitende scheidsrechters, natte ballen & slecht geventileerde hallen heeft moeten aanhoren, kortom iedereen die het handbal een warm hart toedraagt en wel in is voor een gezellige dag, is WELKOM.

De bedoeling is om in toernooivorm een aantal korte wedstrijdjes tegen elkaar te spelen met samengestelde teams van vrienden en familieleden.

Hierbij zijn leeftijd en fysieke gesteldheid niet echt van belang dus graaf in je vriendenkring, trek oma van de bank, neem de kinderen mee en creëer een team.

Het festijn zal gaan plaatsvinden op onze velden op het Olympiaplein bij voldoende aanmeldingen. Vanaf 4 teams gaat het feest door (maar we gaan ervan uit een dubbel aantal teams op de been te kunnen brengen). De begin en eindtijden worden nog nader met jullie gecommuniceerd en zijn uiteraard mede afhankelijk van het aantal aanmeldingen.

Na al die sportiviteit sluiten we af met een overheerlijke BBQ zodat we onder het genot van een hapje en drankje en wellicht de nodige muziek de dag en het afgelopen seizoen nog eens kunnen doornemen.

Dus meld je aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In verband met de korte tijd tot 7 juni svp VOOR 10 MEI A.S.

Hierbij is het van belang even aan te geven of je

  1. Een team meeneemt (inclusief eventuele teamnaam en teamleden)
  2. Zelf mee wil doen maar geen team hebt (dan proberen we je in een supergezellig samengesteld familieteam te passen)
  3. Een ‘deel’ team hebt (inclusief teamleden en evt. leeftijden om een zo eerlijk mogelijke verdeling te maken)

Verder horen we heel graag van iedereen of en waarmee mensen ons als organisatoren van dienst kunnen zijn. Hierbij moet je denken aan een uurtje achter de bar of het fluiten van een of twee wedstrijden, het zetten van koffie of het inrichten van het terrein ’s morgens. Indien we hiervoor niet voldoende vrijwilligers op de been krijgen zullen we de spelende leden hiervoor inroosteren zodat het voor iedereen een leuke dag wordt met veel spelen, veel lol en voldoende ontspanning.

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in en kijken uit naar overweldigend veel aanmeldingen !

Groeten,

Sarah, Wieke & Annette

AHC'31

Tsja,....

You may also like...

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »